- 3
"Порча" подключенного usb-диска при обновлениях роутера
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
This site uses cookies. By clicking "I accept" or continuing to browse the site, you authorize their use in accordance with the Privacy Policy.
Question
engelsit
Последние 2 или 3 перезагрузки роутера, для обновления, приводят подключённый диск в состояние ошибки.
Ни передергивание в USB, ни перезагрузка роутера не помогают. Диск приходится проверять и восстанавливать под Windows.
Диск на 1,5 терабайта, при ошибке, определяется как 60-мегабайтный,и висит статус "требуется проверка".
Уже 2й или 3й раз такое (примерно).
Keenetic VIVA KN-1910
33 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.