- 0
Keenetic Giga, version 3.8.5 - no connection to Mobile App
-
Последние посетители 0 пользователей онлайн
- Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
На этом сайте используются файлы cookie. Нажимая "Я принимаю" или продолжая просмотр сайта, вы разрешаете их использование: Политика конфиденциальности.
Вопрос
BadgerAkaDmitry
Mobile App is the most recent. Tested from outside, as well as from inside home network.
Suddenly lost connection to the app. Attempt to add by CID did not work - "Not found"
Trying to connect being inside WiFi network - also error message.
Cloud is on.
Obviously did several reboots. Also tried to switch off Keenetic Cloud Agent, reboot, Switch it back on again, reboot...
Web configurator works fine.
Error tested on 3 different Android phones. On 2 of them the App as well as the connection to that router worked before. Another phone got fresh install being inside that WiFi network
Problem accured in mid September.
2 ответа на этот вопрос
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.